huv tröjor med tryck !!!

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
gtdaniel
GT-intresserad
Inlägg: 38
Blev medlem: tor aug 11, 2005 06:35
Kontakt:

huv tröjor med tryck !!!

Inlägg av gtdaniel »

Hur många hade varit intreserade av huv tröjor med gt coupe tryck ????
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Visst hade det varit trevligt, men det är svindyrt... :oops:

Ska det bli något får det bli betalt i förskott för jag har ett antal personer som inte har betalat dekalerna efter att de har fått hem dom... Inte nog med att man betalar massa pengar för webhotell och allt runt det, så ska man bli blåst på ÄNNU mer bara för att man försöker hålla sidan rullandes... :evil:

Det är tråkigt, så snart är det slut på dekalförsäljningen om jag inte får betalt i förskott... :?
Morke
GT-diggare
Inlägg: 82
Blev medlem: fre okt 08, 2004 23:58
Ort: Borl

Inlägg av Morke »

Inte mer än rätt med förskottsbetalning tycker jag nog. Synd att behöva bli blåst, och framför allt jävligt lågt att blåsa dig när du håller med sida och allt helt gratis
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker
Inlägg: 409
Blev medlem: tis okt 12, 2004 12:57
Ort: Ljusdal i G

Inlägg av Raven_LIII »

Va i halva hel, E d nån som blåser dig?? Börja me förskottsbetalning...

Och så hintar vi dem som inte har betalat, BETALA!!! Lura inte vår admin... :evil:
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Nej, det är inte så kul... Ska börja med förskottsbetalning istället. Jag är väldigt van vid att mina kunder sköter sig annars, så det är inte så kul när det nästan bara är GT-Coupe.se-dekalköpare som sumpar till det... :?
Användarvisningsbild
Wicke
GT-fanatiker
Inlägg: 166
Blev medlem: tor jan 20, 2005 10:18
Ort: Kumla
Kontakt:

Huv??

Inlägg av Wicke »

Visst vore det bra med tröjor tycker jag, om det går att hålla vettiga priser. Måste bara erkänna att jag funderade länge vad Du menade med huv?? Kom på sen att Du måste mena huvtröja, eller kanske en tröja med luva??
Användarvisningsbild
Jimmen
GT-fanatiker
Inlägg: 361
Blev medlem: sön okt 30, 2005 13:41
Ort: Vicktory Lake

Inlägg av Jimmen »

Det behöver ju inte nödvändigtvis vara jättedyrt men oftast blir det så! På Partycruisers.com så köptes ett gäng tröjor in för 120:- styck och såldes efter hand, så en fick ligga ute med en hel del pengar. Nu kör vi via http://polyshop.se som är kanonbra!

//Jimmen
Skriv svar