Urquattro på svenska rallyt

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Cerwinski
GT-fanatiker
Inlägg: 395
Blev medlem: ons jan 02, 2008 23:40

Urquattro på svenska rallyt

Inlägg av Cerwinski »

Har tillbringat helgen i skogen och på svenska rallyt.
Riktigt roligt att se en quattro i SM-klassen.

Något måste ha hänt dock för vi väntade in SM-bilarna på en sträcka till under fredagen och då kom den aldrig :(

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Det är nog ingen riktig uris? Hade den som Coupé quattro i mitt register och chassienumret är ju "lite" märkligt enligt transportstyrelsen. Jag har inte lagt till den i mitt urisregister iallafall. Vore ju märkligt om man typade ner antalet hästar på en uris vid importen, speciellt om man vill bygga en rallybil.

Syrran och svågern hade sett den där också och SMS:ade om den. Härligt att det fanns en redig bil i spåret. Tyvärr visade det ju sig att den inte bara höll sig i spåret som någon hade MMS:at in till Sveriges Radio:
http://www.sr.se/diverse/Images/SMS/126 ... C00256.jpg

Bra jobbat att du fångade den på bild iallafall Magnus :D
Användarvisningsbild
Cerwinski
GT-fanatiker
Inlägg: 395
Blev medlem: ons jan 02, 2008 23:40

Inlägg av Cerwinski »

Jo jag såg dikesbilderna på NA och det förklarar varför den aldrig dök upp på sträckan där vi stog och väntade nästa gång. Synd!

Kan ju mycket väl vara en Coupé som du säger, såg oxå effekten på den på vägverkets sida och tyckte det verkade lite klurigt. Borde väl gå att nosa reda på mera om bilen tycker man..?
Kitty
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: ons nov 19, 2008 01:18
Ort: Skaraborg
Kontakt:

Inlägg av Kitty »

Aj.. trist att se avåkningsbilderna.. :(

Och jag visste väl att jag skulle missat ngt! Vi skulle också ha spenderat helgen i de värmländska skogarna, men det blev ändrade planer så vi kom aldrig iväg.. :cry:

Har ngn nosat fram ngt mera om bilen förresten?
Användarvisningsbild
Totti
GT-fanatiker
Inlägg: 898
Blev medlem: sön jul 01, 2007 11:49
Ort: Tran
Kontakt:

Inlägg av Totti »

härliga bilder!! vill med se sånt här... det är äkta rallykänsla!!

ojoj lite avåkning! tur de va snö då!:) så de satte stopp innan skogen kom.... tur snö bromsar hårt=)
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Skriv svar