tänkte bara säga vad jag gör nu för tiden..

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
stork3n
GT-fanatiker
Inlägg: 775
Blev medlem: tis apr 03, 2007 19:01
Ort: uppland

tänkte bara säga vad jag gör nu för tiden..

Inlägg av stork3n »

nu för tiden jobbar jag som elektirker, blir många övertids timmar så jag hinner inte med riktigt i garaget.. men när jag kommer hem så polerar jag just nu min rs2 blåa audi s4 och håller på monterar i motorn med verdi stakar och je pistons :D 7a kammar och fullportat ! ;D ser fram i mot att vrida på nyckeln har beställt ett nira i3 till den vilket jag längtar att få koppla i :D

sen har jag köpt mig en till gt :P en svart gt -88 för 2000 spänn hämtades i sthlm ;D denna ska det kapas i och bygga drömmen!

den vita står kvar i garaget under kapell, ska fixa fronten efter rådjuret och fixa så motorn inte slår upp så djävligt, ta v-lådan från svarta då min back är dålig :D
den vita gt:en kommer aldrig att säljas.. :D bara förbättras, har förklarat det för tjejen om vi skaffar hus i hop kommer det i garaget alltid vara en plats upptagen för vitingen ;D den är min största älskling :D

har en silver c70 t5 som bruksbil.. inge roligt att skriva om, men den går bra och man åker fint ;D

har fått en amazon -63 ska nog i antingen en audi 10v turbo eller en turbo 6 från bmw :D har nämligen det sist nämda ståendes :D

efter att man gick ut från skolan kan man säga att livet har börjat iallafall .. till sommaren blir det nog ut att åka lite s4 med bra krut i! :D


nu kan ni ju skriva vad ni själva syslar med :D


mvh
Användarvisningsbild
Nosliwe
GT-fanatiker
Inlägg: 1343
Blev medlem: lör jul 18, 2009 22:41

Inlägg av Nosliwe »

Jag jobbar med att förmontera och läcktesta oljefilterhus åt volvo PT.
På min lediga tid så blir det antingen GT coupen eller min skäggagam Ådi som får lite uppmärksamhet.
Än så länge har inte vinterbilen krånglat i alla fall. (BMW 530I)

Håller med dig Stork3n, man kan göra så fruktansvärt mycket mer med lite lön på kontot.
Användarvisningsbild
Nicke-audi
GT-tok
Inlägg: 101
Blev medlem: sön nov 15, 2009 01:56
Ort: v

Inlägg av Nicke-audi »

och jag jobbar som lastbilschaufför på AA Milktrans och kör tankbil med flytande foder som stärkelse,drank från lantmännen Reppe i lidköping som tillverkar sprit.. kör även vassle från arla..
på fritiden renoverar jag för närvarande men en Audi coupe quattro som jag nyligen inköpt och hade tänkt att ha som vinter bil..
Audi GT -83
Skriv svar