Nån som haft problem med leverans från 034 motorsport?

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
johnnysegel
GT-intresserad
Inlägg: 35
Blev medlem: lör apr 03, 2010 21:00

Nån som haft problem med leverans från 034 motorsport?

Inlägg av johnnysegel »

Tjena...

Beställde och betalade via paypal grejer från 034motorsport den 21 februari.

Har inte fått grejerna och får inga svar på mail när jag skickar.

Vet att det kan vara segt från us men tänkte om nån vet om det brukar vara nå krångel med dem?

mvh johnny
Audi Coupe Quattro -86
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Nej, jag har inte hört något illa om dem. Läste på NordicAudi om någon som hade beställt något och sedan ångrat sig, har för mig att det var struligt att få tillbaka pengarna, men det är väl det enda jag har hört. Har inte Zlobo beställt mycket från dem? Han kanske kan berätta mer.

Man får tänka på att tullen i Sverige kan ställa till det också, jag beställde Xenonkit en gång och det blev liggandes i flera dagar innan jag fick tag i någon som kunde sätta fart på processen... Men utan kollinummer är det inte lätt.
Användarvisningsbild
johnnysegel
GT-intresserad
Inlägg: 35
Blev medlem: lör apr 03, 2010 21:00

Inlägg av johnnysegel »

Edis skrev:Nej, jag har inte hört något illa om dem. Läste på NordicAudi om någon som hade beställt något och sedan ångrat sig, har för mig att det var struligt att få tillbaka pengarna, men det är väl det enda jag har hört. Har inte Zlobo beställt mycket från dem? Han kanske kan berätta mer.

Man får tänka på att tullen i Sverige kan ställa till det också, jag beställde Xenonkit en gång och det blev liggandes i flera dagar innan jag fick tag i någon som kunde sätta fart på processen... Men utan kollinummer är det inte lätt.
ok....får hoppas att det var lite segt bara.

tack för svar.
mvh
Audi Coupe Quattro -86
poffman
Inlägg: 4
Blev medlem: tis nov 16, 2010 21:25

Inlägg av poffman »

Oj det verkar krångligt.
Jag beställde därifrån i höstas fick grejorna på 3-4 dagar direkt hem till dörren.
hade superbra kontakt med dem, detta låter illavarslande i mina öron.
Hoppas det löser sig till det bästa och fortsätt ligg på dem.
Användarvisningsbild
johnnysegel
GT-intresserad
Inlägg: 35
Blev medlem: lör apr 03, 2010 21:00

Inlägg av johnnysegel »

poffman skrev:Oj det verkar krångligt.
Jag beställde därifrån i höstas fick grejorna på 3-4 dagar direkt hem till dörren.
hade superbra kontakt med dem, detta låter illavarslande i mina öron.
Hoppas det löser sig till det bästa och fortsätt ligg på dem.
Nu har jag fått svar på mail. Min ärthjärna måste ha missat bekräfta beställning på deras sida...dem hade fått pengar men visste inte vem som satt in dem och vart grejerna skulle.
smidigt :D

mvh
Audi Coupe Quattro -86
Skriv svar