Min Golf R32

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker
Inlägg: 658
Blev medlem: sön mar 25, 2007 23:26
Ort: Helsingborg

Min Golf R32

Inlägg av Dajjmen »

Har ju sålt min Gt med håller mig till tyska bilar. Här är min Golf R32 som nyss rullat 13K. Grojde nyss en recond som innefattade:

En stor tvätt med HD-grön, stark blandnings, fick asfalten att lösa upp sig på marken, skummet blev helt brunt, men bilen blev 100% ren sen 3 olika steg med Mazerna med en början med Optipad sen en ny tvätt lika stark för att ta bort alla medelrester, sen torka av, 2 lager dodo juice purple haze pro.

Dålig bilder, kommer bättre nån dag när jag orkar lyfta armarna, all cred till recondare som gör detta var dag, för mig tog det ca 10 timmar och jag är helt slut. Nästa vecka tar vi insidan.

Måste säga att Mazerna är mycket bra produkter och lättarbetade och lika så Dodo Purple.

http://ladda-upp.se/data/jvhrfsnaiizdgm/

http://ladda-upp.se/data/chirnwgbyrzbjq/

//Dajjmen
Bild
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Ser ut att vara en toppenfin kärra! Den ser grymt blank och fin ut *yes*

Kul att köra också?
Användarvisningsbild
Dajjmen
GT-fanatiker
Inlägg: 658
Blev medlem: sön mar 25, 2007 23:26
Ort: Helsingborg

Inlägg av Dajjmen »

Edis skrev:Ser ut att vara en toppenfin kärra! Den ser grymt blank och fin ut *yes*

Kul att köra också?
Ja blank blev den. Jag tyckte Gtn gick bra men detta är lite sjukare. Riktigt gött ljud och bra väghållning. Det är ju en tung golf men med lite extra hk men kan säga att jag nästan aldrig har på stereon då jag älskar ljudet och lika så var de med GTn.

OT. Hade varigt kul att veta hur det går för min gamla pärla, Regnr RDE XXX

//Dajjmen
Bild
Användarvisningsbild
Kirreno
GT-intresserad
Inlägg: 14
Blev medlem: tis apr 27, 2010 20:28
Ort: Uppsala

Inlägg av Kirreno »

Snygg! Läcker färg att putsa på ser mycket blankt och trevligt ut, bra jobbat!
Jobbar med rekond och ja det är slitigt men ack så kul att se resultatet när man lagt ner några timmar på en bil.

Polerade upp min Audi 100 förra hösten.

Bild
Skriv svar