Självkritik

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker

Självkritik

Inlägg av Raven_LIII »

Ok, Nu kommer det en liten utmaning till alla er här på forumet.
Detta är en seriös sak med glimten i ögat,
Jag vill veta vad ni tycker allra minst om med era pärlor (GT´sarna)

Personligen så tycker jag inge vidare om att min GT knackade, De va nog det jag störde mig mest på med min GT.
Hoppas den inte gör det med nya motorn..

Så kom igen nu, Fyll på.. Visa vad det är ni inte gillar med era GT´s..
Vi måste ju kunna vara lite självkritiska också *yes*
Användarvisningsbild
Krisse
GT-diggare

Inlägg av Krisse »

Rosten helt klart. Fungerar klockrent som vinterbil, men när den rostar som den gör så känns det inget vidare att bo på ett ställe där det saltas.
Användarvisningsbild
NSX
GT-fanatiker

Inlägg av NSX »

Drivknutarna är väl det som jag är minst nöjd med bilen just nu. Men det var ju inte något fel som bilen hade när den lämnade tillvekningen

Något annat hmmm.... Nej allvarligt talat så är jag helnöjd med bilen i övrigt går mjukt och fint efter vägen, motorn startar alltid oavsett om det är -30 grader utan motorvärmare.

Ok nu kom jag på en sak ljudnivån i bilen jag har ganska mycket vägljud nu men det kan vara vinterdäckeen, minns inte att den hade så mycket vägljud i somras.
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Just nu så är jag missnöjd med att den inte är sänkt, men det ordnar sig säkert under sommaren...

Mitt lock på instrumentbrädan är lite "noppigt" (svårt att beskriva). Har en annan som ska skruvas dit istället, men den som sitter där retar jag mig just nu iaf...

Den startar inte alltid omedelbart som jag skulle vilja... Man får "mala" några sekunder ibland...

Kommer säkert på fler saker...
Användarvisningsbild
NSX
GT-fanatiker

Inlägg av NSX »

Kom på en till sak vinrutetorkarens viloläge är inte riktigt på samma ställe som det ska vara på vilket innebär att jag alltid måste he igång intervall läget efter torkningen för att torkarna ska stanna på rätt ställe. Ganska irriterande.
JohnOlsson
GT-intresserad
Kontakt:

Inlägg av JohnOlsson »

likt edis får man mala ibland, dessutom är knappen lite sönder som man sköter sidospeglarna med :: hur man nu gör det hehe

och mina odubbade vinterdäck som jag talat om innan :roll:
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker

Inlägg av gt_87 »

rosten runt min taklucka retar mej massor. höll på o fixade med bilen och fick se att det är en heldel rost i hörnerna av taket där avrinings rören sitter. suck. sen att det kryper rost under ena bak lyset. annars är nog allt bra
Användarvisningsbild
GT-87
GT-tok

Inlägg av GT-87 »

jag har svårt att hitta en bra körställning.
Renault Clio Sport tourer.
Peugeot 107 Griffe.
Fan vad jag saknar min GT!
chrlin05
GT-intresserad

Inlägg av chrlin05 »

Lackskador och rosten :evil: För övrigt är ju bilen underbar! Man glömmer ibland bort att den har några år på nacken!
quattro-Chrille
Skriv svar