Ojojojojoj... Vill HA!!
- Raven_LIII
- GT-fanatiker
- Raven_LIII
- GT-fanatiker
Ur-sport!
Vad det påstås om denna varaint så är det den enda långa sportquattro modellen som gjordes i Ingolstatd.
Stämmer detta tror jag att den är dyr, riktigt dyr

Stämmer detta tror jag att den är dyr, riktigt dyr

[____]==OOOO==[____]
*Filosofen*
*Filosofen*
Det är ju skamligt att folk ska få ha såna bilar och dessutom visa dom för oss så vi blir alldeles sjuka i själen av avund och "vill ha" känsla i kroppen. Suck!
En äkta SportQuattro går ju loss från en 700 000 kr och uppåt, undrar då vad en sån som det bara finns en av kostar? Tuffa grejor
En äkta SportQuattro går ju loss från en 700 000 kr och uppåt, undrar då vad en sån som det bara finns en av kostar? Tuffa grejor

Audi 80 Quattro '87 1,9E Gryyymt drag...
XC 70 '98
Avverkade: Vit GT '88, Svart GT '86.
XC 70 '98
Avverkade: Vit GT '88, Svart GT '86.
Jo, det är rätt overkligt att den finns i Sverige överhuvudtaget. Hade varit kul att veta all historik bakom bilen.
Jag hade haft bilen ståendes i sovrummet om den hade varit min, man skulle ju inte klara av att den stod ensam i garaget
Den borde bli riktigt dyr och jag är också förvånad att se en liknande kärra på Blocket!
Jag hade haft bilen ståendes i sovrummet om den hade varit min, man skulle ju inte klara av att den stod ensam i garaget

Den borde bli riktigt dyr och jag är också förvånad att se en liknande kärra på Blocket!
det har...
vartr program på tv me killen som äger den, man fick se när dem va ute & gasa friskt, men lååång tid tog de innan han börja gasa bra =) med förståelse.. Detta är en prototyp som bara gjordes i 1 exemplar, att ha denna skulle jue va sååååååå grymt 

- Raven_LIII
- GT-fanatiker
Alltså, den här skulle väll Audi själva köpa och ha i museet deras...
Är det den enda tillverkade så borde den ju INTE säljas på blocket,
Då kan ju vilken "Jisses jag har så mycket pengar som jag har fått av min pappa" snorvalp som helst köpa den och lägga den på taket i ett dike...
Nu vart jag ju nervös också!! Tänk om någon gör det...
Är det den enda tillverkade så borde den ju INTE säljas på blocket,
Då kan ju vilken "Jisses jag har så mycket pengar som jag har fått av min pappa" snorvalp som helst köpa den och lägga den på taket i ett dike...
Nu vart jag ju nervös också!! Tänk om någon gör det...

- Christian_J
- GT-fanatiker
- Kontakt:
- Raven_LIII
- GT-fanatiker