Seriös annons...

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Seriös annons...

Inlägg av Edis »

Riktigt dålig humor...
http://www.blocket.se/vi/10222901.htm?ca=20_s
Möjligtvis kul att de skriver att det är en 89:a :roll:
Användarvisningsbild
Dompers
GT-fanatiker
Kontakt:

Inlägg av Dompers »

::
[____]==OOOO==[____]

*Filosofen*
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker

hehe

Inlägg av SibbSon »

mjo läste den, men ja undrar ja, finns jue MASSOR av folk som säger att deras bilar e 89:or och har slagit upp reg på VV.se & dem e reggade som 89: or...
måste välle mena ngt????? man blir jue liiite sugen på den nya orangea på blocket *hehe*
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag har aldrig sett någon GT som är kallad 89:a, däremot finns det ju en del urisar, men de tillverkades ju även då. Med tanke på att det blev lag på katalysatorer 89, kanske det har med det om det nu är många andra bilar som är på det viset. Fast då hade man ju hellre haft en 88:a för då är det väl inte samma avgaskrav :? :roll:

Jag trodde att Vägverket var nogranna med alla papper, med tanke på hur mycket man har hört om strul vid reggningar av importbilar... Fast å andra sidan är min MGB Tourer reggad som en MGB Roadstar... Inte Roadster... Kan inte vara många som har en Roadstar... :lol: Tänkte fixa det, men det kostar väl bara en massa pengar... :roll:
Användarvisningsbild
Christian_J
GT-fanatiker
Kontakt:

Inlägg av Christian_J »

Om den orangea på blocket tidigare hörde hemma i Eskilstuna skulle jag vara riktigt noga när jag granskade bilen. Den blev nämligen smälld (bakifrån) , inlöst och sen lossköpt, riktad och lackad på rekordtid. Hur många knall-orangea GT med 10v turbo kan det finnas i Sverige egentligen?

Han som bytte motor och lackade var billackerare, men det kanske inte är den rakaste GTn i landet. När jag såg den bilen var den iaf nylackad och jättenfin men det syntes i skuffen hur de skurit isär och lappat ihop bilen då den blivit kanske en halvmeter kortare pga av någon tant med reaktionsproblem. :cry:

/Christian
Användarvisningsbild
Raven_LIII
GT-fanatiker

Inlägg av Raven_LIII »

Så noga e de nog inte.. Min Coupe som e tyskimport e reggad i svea som en vanlig Audi 80...
Skriv svar