Har äntligen fått tummen ur och fotat stolarna så nu tänkte jag ni skulle få se hur det blev, obs! detta är inte några kinesstolar så man kan faktiskt åka en bra bit utan verk i röven, åkte 45mil igår och de gick mycket bra..

Inte så kula bilder men gillar när rost inte finns..

Hejsan, mitt namn är Marino Carlsson och jag kommer från Lycksele, Norrland. Vid 18 års ålder så var jag och tittade på en GT Coupe med allt vad styling kan erbjuda men till min besvikelse så var den inte i så bra skick och billig var den inte heller så de fick bli att vända hemmåt utan GT. Nu 10 år senare så har jag äntligen fått tag på en GT från 85 i bra skick, befriad från rost och helt original, oskruvad och oförstörd sånär som ett par stenskott och en liten liten parkeringsskada på passagerardörren men vad kan man inte vänta sig efter 23år. 23t mil på mätaren och Nybesiktad & nyskattad med ny kamrem mm så var de inte så mycket att fundera på. Tog en liten bild i nattljuset med lång slutartid för å lägga in en bild just nu men bättre bilder skall komma.
Vill bara säga att detta är ett kusligt bra forum nu när man väl skaffat en GT. Har varit inne å läst lite olika inlägg å har fått svar på många frågetecken och funderingar. Mig lär ni höra mer av så på återseende.
Mvh Marino