Forumfolket på träffen

Här kan du länka in bilder på din GT.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Forumfolket på träffen

Inlägg av Edis »

Ska försöka ge mig på att visualisera folket härinne. Ber om ursäkt om jag missar något, men jag får skylla på att minnet är bra men kort :oops: :lol:

Min lillebrorsa (inte reggad ännu), AudiArt, AudiArt:s far, Jimmens far , Jimmens tjej, Jimmen, Johan? (reggad här?) och Cippi
Bild

Vilka sitter på/vid tältlådan?
Bild

gt_87 som delar ut pris till bruzze och i bakgrunden syns Hasse GT och Dompers. Codrac sitter i solstolen till höger.
Bild

Dompers
Bild

gt_87:s far som kastar
Bild

Cippi kastar och i bakgrunden ser vi från vänster Linda, gt_87, Johan, Jimmen, Jimmens tjej, och Jimmens far vid pallarna, i vit tröja Lilja och hans grabb brevid i svart tröja. Därefter AudiArts far och dold bakom Cippi har vi Audi Art. Därefter Rallytobbe och hans far och bror. De två sista är styggan med kompis.
Bild

Jag dirigerar och Christian J smyger runt i linne
Bild

Fyll på med uppgifter och bilder så har vi snart full koll på allt *yes*
Jag trodde att jag hade koll på alla, men nu när jag skulle sammanställa så rörde det ihop sig :oops: :lol:
Senast redigerad av 2 Edis, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
Jimmen
GT-fanatiker
Inlägg: 361
Blev medlem: sön okt 30, 2005 13:41
Ort: Vicktory Lake

Inlägg av Jimmen »

Kan ju ändra lite att det är jag som sitter på pallarna, den mystiska blondinen är Jimmens tjej Sara... Dom andra två som du trodde var vi skulle vi vilja ha tag på däremot för hon tjejen glömde sin tröja som vi har ligger hemma nu...

Var dom inte från Arboga?

Det är med andra ord inte min bil på bilden heller då min svarta havererade en knapp mil hemifrån men det är lungt, får jag bara nycklarna så är jag inte negativ till att ta den gråa...

Den mystiske Johan på bilderna som hängde ihop med oss ska finnas reggad här på forumet och jag har för mej att han heter Josam då, det är vad han kallas allmänt i Örebro...
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Ah, det var så jag trodde från början, men så tänkte jag att Ni kom i en egen GT och då rörde det ihop sig ordentligt.

Har justerat texterna lite :lol:
Användarvisningsbild
Jimmen
GT-fanatiker
Inlägg: 361
Blev medlem: sön okt 30, 2005 13:41
Ort: Vicktory Lake

Inlägg av Jimmen »

Jo meningen var att min skulle med men den havererade strax hemifrån...
Skriv svar