När vi stod och kollade i mitt motorrum så dök det upp en mycket trevlig herre! Det visade sig att han hade en uris på området som var hur läcker som helst! Han funderar dessutom på att eventuellt sälja bilen för han hade en till legendarisk uris hemma som han höll på att skruva ihop!
Jag ska ju sälja V70:n och köpa mig en S60, men man kan inte låta bli att fundera på att köpa denna kärran istället! Plåtbreddad och det såg riktigt bra ut!! Nu kan jag dock inte skaffa mig en hobbybil TILL, men man kan inte låta bli att fundera på det
vad tror ni om en sån här breddning fast med spq front och grill och sen med vents in på sidorna av breddarna i bak, typ spq stuk, och sen blå metalic lack? skulle det passa? och med spq huv i kolfiber?
tror mig att jag sett en till forum sida med bilder på denna? nån som vet?
det där e urquattro orginal kjol va?
är det samma som adolfssons säljer till spq eller e den samma?
stork3n skrev:vad tror ni om en sån här breddning fast med spq front och grill och sen med vents in på sidorna av breddarna i bak, typ spq stuk, och sen blå metalic lack? skulle det passa? och med spq huv i kolfiber?
tror mig att jag sett en till forum sida med bilder på denna? nån som vet?
det där e urquattro orginal kjol va?
är det samma som adolfssons säljer till spq eller e den samma?
tror kjolen är hemma byggd för adolfssons kjol ser inte ut så.
jag tycker att det e riktigt snyggt förutom fronten, skulle vilja haft en spq front på
men jag har för mig att jag sett fler bilder på den, har dock inte hittat dom här än, nån som har nån anning, det var här jag såg dom , tror han körde med bilen på en bil om jag inte miss minner mig :P
Hej alla här på forumet. Angående den breddade ur-quattron så är det väl "Svempa" som byggt den någon gång i mitten på åttiotalet. Har haft en Bilsport där den funnits med. Gott nytt år på er.
Svenskas skrev:Hej alla här på forumet. Angående den breddade ur-quattron så är det väl "Svempa" som byggt den någon gång i mitten på åttiotalet. Har haft en Bilsport där den funnits med. Gott nytt år på er.
Jag har också sett andra bilden på den måste vart på denna sida, men har sökt runt men inget hittat
Honda Africa Twin XRV750 -01
Subaru Impreza kombi -08
Seat ibiza fr 20vt -05 Såld
Subaru Impreza kombi -02 Såld
Aud A4 Avant -96 Såld
Audi Gt Coupé -85 Såld sugen på Gt igen
Audi 80cc -85 bortbytt mot en 850glt Såld
Jag kan inte riktigt förstå varför han breddar bilen och sedan använder en mörk färg på den. Den mörka färgen gör ju att den ser smalare ut.
Vill man att den ska se riktigt "fet" ut så bör man ju använda ljusare färger.
Men detta är bara min personliga åsikt alltså.
Jojjan skrev:Jag kan inte riktigt förstå varför han breddar bilen och sedan använder en mörk färg på den. Den mörka färgen gör ju att den ser smalare ut.
Vill man att den ska se riktigt "fet" ut så bör man ju använda ljusare färger.
Men detta är bara min personliga åsikt alltså.
Kan ju vara så att den färgen var astuff på 80-talet när ombyggnaden gjordes?
Jag lovar dig att den där bilen ser riktigt fet ut även i denna färg.
Som jag skrev tidigare så tror jag att Ni tänker på en bild från 80-talsträffen förra året, de hade en del bilder i sitt album där, men det finns inte kvar på den hemsidan längre. De har bara bilder från årets träff där...