Vinge

Här kan du länka in bilder på din GT.
Användarvisningsbild
dagg
GT-fanatiker
Inlägg: 1088
Blev medlem: fre jul 20, 2007 20:57
Ort: R

Vinge

Inlägg av dagg »

Hade den här vingen nere i källaren, provade att lägga på den på gt:n tyckte de såg rätt bra ut..passar inte rätt på men de går att modda. men känns ändå skumt! behöver lite kommentarer =)

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag har två åsikter när det gäller vinge till GT:n och det är original eller grupp B, sedan säger jag inget mer :wink:
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker
Inlägg: 1528
Blev medlem: mån mar 12, 2007 13:53
Ort: Link

Inlägg av bruzze »

Håller med fast nyligen såg jag något raceprojekt på Blocket som hade en fet aluvinge. Jag hatar i allmänhet dom men den satt faktiskt helt ok.
Användarvisningsbild
dagg
GT-fanatiker
Inlägg: 1088
Blev medlem: fre jul 20, 2007 20:57
Ort: R

Inlägg av dagg »

Edis skrev:Jag har två åsikter när det gäller vinge till GT:n och det är original eller grupp B, sedan säger jag inget mer :wink:
hehehe okejj, vad får man ge för en grupp B vinge?
Användarvisningsbild
dagg
GT-fanatiker
Inlägg: 1088
Blev medlem: fre jul 20, 2007 20:57
Ort: R

Inlägg av dagg »

bruzze skrev:Håller med fast nyligen såg jag något raceprojekt på Blocket som hade en fet aluvinge. Jag hatar i allmänhet dom men den satt faktiskt helt ok.
ja precis så tycker jag oxå, men den här var inte så hög så de är nog därför jag gillar den.. ska slipa iordning den så den passar, så lägger ja upp bilder på de sen
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker
Inlägg: 495
Blev medlem: tor sep 29, 2005 12:18
Ort: Sthlm

en fråga..

Inlägg av SibbSon »

Vart hittade du din gt när du köpte den, den är väldigt lik en viss GT vi åkte & kollade på våran Mini-GT träff i hagaparken i sthlm för några månader sen... *hehe*
Användarvisningsbild
dagg
GT-fanatiker
Inlägg: 1088
Blev medlem: fre jul 20, 2007 20:57
Ort: R

Re: en fråga..

Inlägg av dagg »

SibbSon skrev:Vart hittade du din gt när du köpte den, den är väldigt lik en viss GT vi åkte & kollade på våran Mini-GT träff i hagaparken i sthlm för några månader sen... *hehe*
Hehe jasså, ja köpte den i rättvik, där ja bor ;) så de va nog inte den
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker
Inlägg: 421
Blev medlem: mån feb 19, 2007 21:03
Ort: Solna

Inlägg av Simpa »

Sibba: Ska nog åka och kolla om den är kvar snart, nyfiken på om han fått in den i ett garage och börjat renovera än... *skeptiskt* Äh va fan, jag åker och tittar nu.
Skriv svar