Sista bilderna på GT:n för denna säsongen?

Här kan du länka in bilder på din GT.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Sista bilderna på GT:n för denna säsongen?

Inlägg av Edis »

Kanske inte helt poppis här, men GT:n hamnade faktiskt på bild häromveckan i samband med att jag tog några bilder på V70:n innan vinterdäcken åkte på den.

GT:n står i garaget med billyften, så jag fick njuta lite av femman när jag körde ut den.
Bild

Bild
GT:n ÄR mycket roligare att köra och den låter mycket goare också, men V70:n är en underbar bruksbil *yes* :D

Måste ju provocera lite :lol:
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

Ja dessa GT.s är ju helt underbara att köra =)
jockelind
GT-tok
Inlägg: 149
Blev medlem: sön nov 18, 2007 10:17
Ort: Skellefte�

Inlägg av jockelind »

måste bara hålla med att dom är helt underbara att köra.. startade min igår stått ute i 1 månad och startade direkt... och dom har ett underbart ljud :D
Användarvisningsbild
blueman83
GT-fanatiker
Inlägg: 931
Blev medlem: fre nov 09, 2007 02:32
Kontakt:

Inlägg av blueman83 »

Inte mycket som slår Audis 5cyl motorer.
För övrigt så var V70in fin med facelift och grillen. Kan det vara XC90 grill? :roll:

Det skulle farsan ha haft till sin gamla S70 så hade den sett lite roligare ut *hehe*
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

blueman83 skrev:Inte mycket som slår Audis 5cyl motorer.
För övrigt så var V70in fin med facelift och grillen. Kan det vara XC90 grill? :roll:

Det skulle farsan ha haft till sin gamla S70 så hade den sett lite roligare ut *hehe*
Det är en XC-grill, fast från XC70:n i samma serie (97-00), ger helt klart bilen ett stort lyft. I övrigt är det klarglas från de sista C70:sarna med den gamla karossen, R-front, Xenon i hel-/halv- och dimljus och så även solfilm. Har lite mer idéer, men jag tror inte att jag ska göra mer på bruksbilen, är nog smartare att lägga tid och pengar på de andra hobbybilarna istället *yes*
Användarvisningsbild
Gt Mackan
GT-diggare
Inlägg: 95
Blev medlem: tor maj 11, 2006 22:23
Ort: Ulricehamn

Inlägg av Gt Mackan »

Hehe, inte för att va negativ men så himla goa att köra tycker inte jag att dom är. Gillar utseendet på bilen, tycker den är as nice. Sen är dom ju rätt trötta med. Hoppas jag inte får ovänner nu, :D :D. Sen är ju ljudet gött i motorn, det håller jag med om. Måste säga att du har fin puts på dina bilar Edis.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Gt Mackan skrev:Hehe, inte för att va negativ men så himla goa att köra tycker inte jag att dom är. Gillar utseendet på bilen, tycker den är as nice. Sen är dom ju rätt trötta med. Hoppas jag inte får ovänner nu, :D :D. Sen är ju ljudet gött i motorn, det håller jag med om. Måste säga att du har fin puts på dina bilar Edis.
Ehhh, jag vet inte riktigt vad du jämför med för bilar, men jag tycker att MIN GT iallafall är rikigt go att köra och jag tycker att den är väldigt pigg i förhållande till många bilar... Visst, det är inget monster, självklart inte med 136hk, men den är lätt och ligger väldigt trevlig på vägen. *yes*
Audi_adam
Inlägg: 5
Blev medlem: mån apr 13, 2009 19:58

Inlägg av Audi_adam »

jag tycker du utelämna audin lite på bilderna :shock:
Skriv svar