Jag skulle bara titta om min plugg satt kvar och det gjorde den så jag kände lite med fingret på den och den satt helt löst så jag snurrade bara lite på vacumröret med en tång och vipps så hade jag pluggen i handen helt kanon!
Och ____JAG____ tycker iallafall att det blev en bra skillnad på första steget på gasen, vet att det är delade åsikter om det men min bil går helt klart absolut bättre nu utan pluggen.
Insuget, med och utan "tratten"
d e lugnt min vän!
Bestäm en dag i helgen så fixar vi det jag vet hur man fixar de!
0735-309606..sms funkar bäst med mig, då ja har en son som kan sova olika tider på dygnet =P
0735-309606..sms funkar bäst med mig, då ja har en son som kan sova olika tider på dygnet =P
inga problem killen!
Vi tar det när du kan, är som sagt ledig hela helgerna
så vi tar det när du kan, säg till i förväg bara
så vi tar det när du kan, säg till i förväg bara
1. Som det står i tråden så fick jag slita som faaan, det var envishet som gällde...ff1984 skrev:Hur har ni fått bort tratten? vad använde ni för verktyg? går de ta bort den på plats eller måste man skruva bort hela spjällhuset?
2. Polygrip, tänger, mejslar och allt möjligt man fick in där, jag kommer inte ihåg exakt för det var några årsedan.
3. Jag tog bort tratten när allt satt på plats.
Som också går att se i tråden så har jag inte ställt in tändningen eftersom jag inte kunde se markeringarna.ff1984 skrev:ok men behövde man ställa tändningen efter det i så fall eller räcker de me o justera tomgången bara?
Förra året köpte jag en CO-mätare, så jag har skruvat upp den lite och så tror jag att jag har skruvat lite på tomgången också. Svårt att komma ihåg när det var flera årsedan man höll på med det, har ju skruvat på lite annat sedan dess