Jaha, då har man gjort sig av med en bil...

Här kan du länka in bilder på din GT.
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Jaha, då har man gjort sig av med en bil...

Inlägg av Edis »

Var tvungen att göra lite plats i garagen så att urisen kan få stå inne. Känns lite hårt, men hade det varit en femma i den hade jag inte skrotat den på detta viset... Nu gick 90hk:aren ett hårt öde till mötes...

Här står den intet ont anandes...
Bild
Skruvade bort V8-bakljusen och de vita blinkersarna, men orkade inte demontera kjolpaketet, så är någon intresserad av ett sådant halvsprucket finns det hos Liljas Bilskrot i Rydö.

Trodde att de skulle hämta den på en trailer, men ack så fel jag hade... Lite tungt att se hur de hanterade den... :shock:
Bild

Bild

Bild
Den var rätt fräsch, men de är ju inte värda något och det krävdes en hel del jobb att få den vägduglig igen så jag orkade inte ens annonsera ut den på Blocket.

En bil mindre i samlingen... *yes*
Jonas
GT-fanatiker
Inlägg: 236
Blev medlem: tis sep 18, 2007 06:39
Ort: Gefle

Re: Jaha, då har man gjort sig av med en bil...

Inlägg av Jonas »

Den såg ju fin ut och fet med stötisarna och kjolarna, du kunde ju ha sjänkt bort den till mig ju. :)
Honda Africa Twin XRV750 -01
Subaru Impreza kombi -08

Seat ibiza fr 20vt -05 Såld
Subaru Impreza kombi -02 Såld
Aud A4 Avant -96 Såld
Audi Gt Coupé -85 Såld sugen på Gt igen
Audi 80cc -85 bortbytt mot en 850glt Såld
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

ojoj en perfekt glidar bil ju ^^ vad var det för fel på den?
Mickel
GT-diggare
Inlägg: 65
Blev medlem: tor aug 06, 2009 19:48
Ort: V

Inlägg av Mickel »

Usch va hemskt :(
Användarvisningsbild
Edis
Inlägg: 4324
Blev medlem: tor okt 07, 2004 08:16
Ort: Hyltebruk
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Fegis skrev:ojoj en perfekt glidar bil ju ^^ vad var det för fel på den?
Tyvärr alldeles för mycket fel... Ser nog bättre ut på bilderna än IRL, men rent maskinellt fanns det mycket att göra. Bromssystemet var totalt upprostat för att nämna något... Saknades startmotor och eftersom det är en fyrcylindrig finns det inget speciellt som gör att man vill lägga för mycket tid och pengar på den.

Har sett annonser på sådana här femcylindriga bilar med småfel, mycket färre mil på mätaren och nästan rostfria för 1500kr...

Hade hoppats att den skulle få bli en bra donatorbil, men efter lyftet så vete tusan. Blev inte så impad när jag såg lastbilen rulla in på gården... :?
Fegis
GT-fanatiker
Inlägg: 647
Blev medlem: sön aug 24, 2008 16:49
Ort: Tidaholm

Inlägg av Fegis »

jaha okej.. det var ju synd
Skriv svar