självklart så kommer den oxå bli fin =) hade ju tänkt mig den gröna färgen som rallytobbe har. men när jag såg att han hunnit före med den (stork3n skrev:en fråga, efter som du gör insidan så jäkla snygg, va kommer hända med utsidan då?, den måste ju bli minst lika fräch![]()
Jag har nya eller en ny sak på gång. så den lådan ska ut o en ny ska i.dagg skrev:ojoj de va ju riktigt läckertvarför sälja?
Metalic blå med vita fäjar hade varigt toppendagg skrev:självklart så kommer den oxå bli fin =) hade ju tänkt mig den gröna färgen som rallytobbe har. men när jag såg att han hunnit före med den (stork3n skrev:en fråga, efter som du gör insidan så jäkla snygg, va kommer hända med utsidan då?, den måste ju bli minst lika fräch![]()
hehe) så tror jag att de blir nått annat.. men de kommer inte bli nå motivlackering eller nå sånt tjosan iaf..
Du kan ju alltid lacka dom mattsvarta. det håller jag på att göra och det blir mycker fint.dagg skrev:har börjat fixa till usa lysena lite nu.. behöver lite råd ang. plast ramen
Nu har jag slipat ner lite med kornstorlek 280, för grovt?
ja undrar om man ska lämna in dem till en riktig lackerare eller kan man få till det bra själv?
de silvriga fläckarna är som gropar.. så de lär ju spacklas på nå vis antar jag.