Blir väl lite datorer, kompisar, fiske och en hel del sport.
Pluggar ju idrottsvetenskap just nu så jag försöker att läsa mycket om idrottspsykologi, men också militärpsykologi som inte alltid skiljer sig så mycket från idrottens värld.
Är mycket flygintresserad och fotade (amatörmässigt) ganska mycket förr på olika flyguppvisningar m.m.
Detta är vad min "fritid" går till:
- Skogen
- Husen/ladugården/garagen
- Maskinerna (2 gamla traktorer och en Terri 1020)
- Dekalverksamheten
- Bilarna (Volvo & Audi m.fl.)
- Fritidspolitik på lokal nivå...
- Lite fotograferande
kör lite cross och sen gillar jag att meka med bilar :P har ju våltagit kusins 100hk slö sierra med turbo :P det var ju skit kul, man lärde sig saker samtidigft med ju
hmm de vette fan om jag har, =/ mekar ja inte med gt:n så pular man me brukisen,, billjud..
sitter vid datorn en del när man e trött å sliten,, men ingen hobby direkt..
heh, hobbyn är väl bilar i största allmänhet, sen fritiden går till väldigt lite skola, projektarbetet,bilen, polare och massa småjobb och skit som man ska hjälpa alla andra människor med.. hehe
jodå.. har ju hus och sommarstuga att greja med, åker enduro och lite motard, sitter just nu med nyckelbensfraktur pga tvåhjulingen.. men nån vecka till så ska det nog kunna åkas igen!
ja... jag är radioamatör med signalen sm4xrt ... är blixt(åsk)jägare .... blir en del elektronikpyssel oxå .... å i princip allt som polarna vill ha hjälp med =))