Hejsan spekulerar lite på vad för kul man kan göra med bilen efter vintern Trimmning finns det chip o sådant att köpa eller blir det till o köpa lite grejer till motorn o sådant?
jag spekulerar bara förtillfället ska göra den fin utvändigt först men lika roligt o kolla med er grabbar o flickor först så man får höra lite olika bra o veta saker
Urisens tidigare 10V motorvariant finns i fler Audi modeller t.ex. Audi 100turbo.
Lite tveksam till konstruktionen idom motorerna om man ska köra hårt.
Spricka i grenröret är inte ovanligt.
Hade jag varit idina kläder och varit ute efter en turbospis så hade jag valt en 20V turbomotor. t.ex. ifrån en Audi 200 eller liknande. Dom är inte så dyra att trimma vidare på om man nöjer sig med 250-300hk.
Går säkert att hitta nån krockad bil att plocka ifrån.
Njut av din fina originalbil istället "Fegis" och spara trimningsplanerna till en annan bilmodell. Det är inte kostnadseffektivt att trimma en vanlig GT och en turbomotor får du inte igenom besiktningen ändå.
Spara GT:n och köp en gammal Audi S4 och trimma istället.
Jojjan skrev:Njut av din fina originalbil istället "Fegis" och spara trimningsplanerna till en annan bilmodell. Det är inte kostnadseffektivt att trimma en vanlig GT och en turbomotor får du inte igenom besiktningen ändå.
Spara GT:n och köp en gammal Audi S4 och trimma istället.
Om man ändå ska köpa en annan bil med turbo vet jag redan vilken dock kmr det ta något år att få ihop till en sådan men det skulle bli en Audi S2 bara så ni vet och den skulle isåfall nog vara otrimmad tror jag 220hk det är allt jag begär hehe
Fegis skrev:
Om man ändå ska köpa en annan bil med turbo vet jag redan vilken dock kmr det ta något år att få ihop till en sådan men det skulle bli en Audi S2 bara så ni vet och den skulle isåfall nog vara otrimmad tror jag 220hk det är allt jag begär hehe