Noicyman skrev:Du satte i vindrutan nyss va?
Jag ska sätta i min och tänkte att du kanske hade några färska tips?
Jag la i en tvättlina i rut listen, sen stod en polare utanför och tryckte allt vad han orkade imot det stället som jag drog ur snöret vid och vipps så var rutan i efter ca 2min, skit enkelt
Tack Edis. monterade dekalerna idag blev skit bra! enda nackdelen är att mina fälgar ser extremt skitiga ut nu haha
Alltid lika kul när man kommer ut ifrån jobbet och man har fått 7 fågel skitar på bilen, varav en har runnit ifrån vingen och över hela panelen ibak och ner på kofångaren.... fågel jävlarna använder min vinge som någon jäkla sitt pinne. Bilen är ny tvättade och fotad, men garaget bild uppladdning ligger nere
Nosliwe skrev:ca 7mil till jönköping skulle jag tro, har lovat att Audienergy ska få plocka så mycket delar han vill när jag är klar. får se vad som blir över
tror inte han tar det jag behöver vil jag lova:P ha ha..
men hör av mig senare, ska greja lite först
Nosliwe skrev:ca 7mil till jönköping skulle jag tro, har lovat att Audienergy ska få plocka så mycket delar han vill när jag är klar. får se vad som blir över
tror inte han tar det jag behöver vil jag lova:P ha ha..
men hör av mig senare, ska greja lite först
spanade lite bara ^^ har ju precis köpt Infinitys reference 6.25" med delningsfilter och 1" diskanter och en infinity reference 12" bas. så nu är ALLT mitt ljud i bilen förutom slutstegen och kondingen infinity kommer bilder på plastningen i nästa vecka.