Min 80 quattro jag hade förut hade plåtjobb på bakdörrar och skärmar.
Front och framskärmar var gjuten i ett stycke i plast. Huven var en (fult) uppkapad originalhuv.
Dock inte jag som gjorde det och numera är den skrotad
Välkommen hit! Du är ju lite av en legend i sammanhanget. Jag hängde mycket på din sidan tidigt när jag först hittade ut på webben. Kan det vara runt 98 eller nått. Sen har jag följt den fast varit lite dålig på det på sista tiden.
blueman83 skrev:Bara hoppas på att det blir en kombinerad NA & GT Coupé träff i Myckelby isommar. Det vore fränt.
Någon form av kombinerad träff vore absolut kul att få till. Jag är ju rätt aktiv även i Hälsinge Audi coupé klubb och vi kör vi vårträff varje år. Även där har vi snackat lite löst om att samordna något med oss (NA). Kanske dags att försöka styra upp något långsiktigt.. Sveriges största coupé/GT/urquattro-träff!
Myckelby till sommaren som kommer är inte helt spikat än. Uppslutning förra året blev iofs klart bäst hittills, men ändå inte vad man hade hoppats på efter tre år. Men nu kanske vi har sått ett frö här.. Själva tanken där är ju framförallt att swapmeet-delen ska vara stor och givande för alla.
bruzze skrev:Välkommen hit! Du är ju lite av en legend i sammanhanget. Jag hängde mycket på din sidan tidigt när jag först hittade ut på webben. Kan det vara runt 98 eller nått. Sen har jag följt den fast varit lite dålig på det på sista tiden.
Bruzze
Tackar
Min egen sida (cerwinski.com) uppdateras grymt dåligt för närvarande tyvärr, men lite bilder dyker det väl upp då och då iallafall
blueman83 skrev:Bara hoppas på att det blir en kombinerad NA & GT Coupé träff i Myckelby isommar. Det vore fränt.
Någon form av kombinerad träff vore absolut kul att få till. Jag är ju rätt aktiv även i Hälsinge Audi coupé klubb och vi kör vi vårträff varje år. Även där har vi snackat lite löst om att samordna något med oss (NA). Kanske dags att försöka styra upp något långsiktigt.. Sveriges största coupé/GT/urquattro-träff!
Myckelby till sommaren som kommer är inte helt spikat än. Uppslutning förra året blev iofs klart bäst hittills, men ändå inte vad man hade hoppats på efter tre år. Men nu kanske vi har sått ett frö här.. Själva tanken där är ju framförallt att swapmeet-delen ska vara stor och givande för alla.
Oj, nu blev det OT här..
På tal om det, vad har hänt med Hälsinges hemsida?
Hehe, jag flyttade tråden till Övrigt, den passar ju lite övarallt
Ang. träffar så är det bara att köra på, vem som helst kan dra ihop till en träff. Dock finns ingen klubbkassa här, men det har inte stoppat någon träff innan
Edis skrev:Hehe, jag flyttade tråden till Övrigt, den passar ju lite övarallt
Ang. träffar så är det bara att köra på, vem som helst kan dra ihop till en träff. Dock finns ingen klubbkassa här, men det har inte stoppat någon träff innan
Kanon. Tråden hamnade ju lite fel från början så..
Samma tanke med träffar på NA. finns varken klubb eller klubbkassa men funkar gör det ju ändå Något att spinna vidare på!
Cerwinski skrev:
På tal om det, vad har hänt med Hälsinges hemsida?
Om det är "gamla" hemsidan du tänker på så är den adressen uppsagd sedan en tid tillbaka och funkar inte längre nu. Denna är det som gäller nu; http://www.audicoupe.se/