haha visst att denna skulle komma upp. Hur kan man göra så? asså det passar ju inte änns med grönt och silver, och hemma bygd stol i mitten. Nej tack. Och han som köper den för 30k måste vara blåst. Den varkar inte vara i något bättre skick heler.
den svarta blev man faktis sugen på, såg den en stund före ja såg denna tråd, surt att man inte har körkort ännu annars skulle de nog bli tåg ner å köra hem
Jonas skrev:den svarta blev man faktis sugen på, såg den en stund före ja såg denna tråd, surt att man inte har körkort ännu annars skulle de nog bli tåg ner å köra hem
a det tycker jag att du skall göra jag åkte upp till krokom och hämta min gt, sedan åkte vi ner till sveg och sov hos brorsan en natt innan vi åkte 30 mil till hem,, det är ungefär 60-70 mil upp till krokom, men det var värt det!
Har varit o kikat på den svarta gtn... Finns rätt mycket ytrost i princip i alla skärmkanter. Ca 1 dm längst fram tvärs över hela motorhuven bättrat med spackelsläpp under bättringsfärgen. Uträtad buckla mitt bak på kofferten och kofångaren. Rost i vänster tröskellåda. Rost i golvet i kofferten. Väldigt fräsch inredning med bara ett litet hål i förarstolen. Ventiltick som vanligt. Bromsarna bak hade satt sej så blev bara en kort provtur men kändes bra i övrigt... De blev ingen affär för min del pga av att det var lite för mycket rost men den är absolut inget hopplöst projekt för den som har lite mer tid än vad jag har