sport quattro replika. "shorty"
hehe thanks boys,
tyver så ser ja ej slutet än så extremt mycket kvar.. men håller man på i det här tempot så kanske den rullar på gatan i år..
det enda som sabbar det hela är att ja skall iväg på semester i mars
tyver så ser ja ej slutet än så extremt mycket kvar.. men håller man på i det här tempot så kanske den rullar på gatan i år..
det enda som sabbar det hela är att ja skall iväg på semester i mars

Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
kostic.nu
säger bara...
Är GRYMT avundsjuk, bara nu när den står för egna hjul så ser den riktigt brutal ut redan, måste kännas bra nu när du e så nära killen 

Man blir inte mindre sugen när man ser bilderna på din best!
Hur är passformen på glasfiberkittet förresten?
De blinkers du köpt var bara glasen?
Får man tillverka egna lamphållare eller är det urquattroblinkers man får leta efter?
Får man tillverka egna lamphållare eller är det urquattroblinkers man får leta efter?
Bilarna: http://www.garaget.org/quattro
Audi coupe quattro -87
Audi coupe quattro -87
Tack
blinkkersarna var kompletta med hållare.. skulle man bara köpa glasen så går det och lösa bara man har original hållaren kvar så kan man limma fast den i kofångaren. Det fins nytilverkade glas o köpa som är lätt tonade.. fins ju en porshce model som har samma har ja för mig.
passformen är sådär men har sett värre den värsta delen är höger bak skärm men man får väl kapa o plasta lite i värsta fall.sleeper skrev:Man blir inte mindre sugen när man ser bilderna på din best!
blinkkersarna var kompletta med hållare.. skulle man bara köpa glasen så går det och lösa bara man har original hållaren kvar så kan man limma fast den i kofångaren. Det fins nytilverkade glas o köpa som är lätt tonade.. fins ju en porshce model som har samma har ja för mig.
Slobodan Kostic,
kostic.nu
kostic.nu
Okej. Har för mig jag har sett vita på någon sportquattro med.. och om det är samma som till urquattro borde det inte vara så svårt att få tag på?
Ja, det är mycket smått att tänka på om man ska satsa på ett sådant kit, sugen är man men samtidigt vill man inte att bilen ska bli stående flera år p.g.a. att man missat något i planeringen och därmed inte har ekonomin att slutföra..
Du är en stor inspiration! Keep up the good work så ska jag nog försöka ta mig an min gt quattro med, även om det inte kommer bli lika omfattande som din!

Ja, det är mycket smått att tänka på om man ska satsa på ett sådant kit, sugen är man men samtidigt vill man inte att bilen ska bli stående flera år p.g.a. att man missat något i planeringen och därmed inte har ekonomin att slutföra..

Du är en stor inspiration! Keep up the good work så ska jag nog försöka ta mig an min gt quattro med, även om det inte kommer bli lika omfattande som din!

Bilarna: http://www.garaget.org/quattro
Audi coupe quattro -87
Audi coupe quattro -87
ibland blir man nästan sugen på att köpa en till o ställa någonstans för framtiden o ev bygga en 100 exakt rplika eller en s1 pikes pike. eller köpa sig en a90 quattro o bygga en imsa replika.
Ja skulle ha åkt ner till audi museumet i sommras för att fota lite detaljer och få lite mer inspiration. men det blev inte av pga kompisarna bangade ur. men ja tror att det inte bler några mer byggen för min del.. man måste ju ha tid till annat me.
Ja skulle ha åkt ner till audi museumet i sommras för att fota lite detaljer och få lite mer inspiration. men det blev inte av pga kompisarna bangade ur. men ja tror att det inte bler några mer byggen för min del.. man måste ju ha tid till annat me.
Slobodan Kostic,
kostic.nu
kostic.nu
Edis skrev:Vad har du nu på gång, med tanke på annonsen![]()
![]()
Ja skall bygga ett nytt grenrör.. o sen passar ja på o sälja turbon ja först tänkte använda..
Köpte ju en ny turbo för ett tag sen från usa en Gtbb35r den skall ha lite snabbare spoolup o räcker ändan upp till 650hk

kkk27 har ja inen direkt uppgift på hur långt man kan gå med, endel säger upp till 600hk.
idag så sixade Anton och jag mina nya motorfästen, skall bara fixa en 10mm tjok polymethan bit o sätta i mellan så man får lite flex möjlighet.
Slobodan Kostic,
kostic.nu
kostic.nu
Jag passa på o titta litta snabbt på bilen när jag var o hämta motorn o den e ju helt grym.. det ser ju bra ut på bilderna men det e ju mycke bättre i verkligheten. Ja det verkar ju vara rejäla saker som du ska ha i..
Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
Tack Gizmo. Synd att du inte kunde komma på lördagen då ja var hemma. var tvungen o dra till sthlm som sagt.
Slobodan Kostic,
kostic.nu
kostic.nu
Jo då hade man kanske kunnat titta litta mer.. men det var ju bara för hans bil jävel paja, så var man ju tvunget till o ta det på söndagen.
men det kommer säkert fler gånger man kan se den.

Audi - Four rings to rule them all.. http://www.garaget.org/?car=5922
denna helgen blev det inte så mkt gjort, höl mest på annat tjafs..
Gjoge färdigt motorfästerna. amt filade på lite rör.

Gjoge färdigt motorfästerna. amt filade på lite rör.

Slobodan Kostic,
kostic.nu
kostic.nu
japp vi grojde tre uppsättningar till mig till antom o antons brossa. Anton fixade så att de laser skar fästpattorna antons brossa svarvade distanserna sen tigade ja ihop dom ok körde ut 10mm polymethan med en hålfräs.Totti skrev:tillverkat motorfästerna själv?![]()
hur gjorde du detta?
Slobodan Kostic,
kostic.nu
kostic.nu
åfasiken, hoppas de blir bra:) aldrig hört talas omzlobo skrev:japp vi grojde tre uppsättningar till mig till antom o antons brossa. Anton fixade så att de laser skar fästpattorna antons brossa svarvade distanserna sen tigade ja ihop dom ok körde ut 10mm polymethan med en hålfräs.Totti skrev:tillverkat motorfästerna själv?![]()
hur gjorde du detta?
någon har gjort egna motorkuddar:)
80quattro -85 ***
Audi Gt -86
Audi coupe -90
Audi Gt -86
Audi coupe -90