Fy vad avis man blir. 15 bast... Det kan bli bra när han blir 18! Den såg ju inte helt fel ut i skicket! Hur kan en 15åring ha en sån bil som vi 2x15+x-åringar bara får drömma om???
hans farsa köpte bilen för typ 10-15 år sen och skulle fixa upp den, men fick aldrig riktigt tid, sen när hans son fick se min gt och hur den fin den blev, tror jag att han också blev sugen på en sån, och fick då quattron av sin far =) så vill jag också ha det, men nej då, det ända man själv får e väl stryck för att man inte sköter sig eller gör nåt fel
När jag sålde min gamla a-traktor för några år sen så hade killen som köpte den en uris stod hemma påstod han. Jag puttrade ju runt som bäst i Hasses gamla röda GT83:a och ville ju såklart köpa den där Urisen, men den ville han ha minst 70 för sa han annars kunde den lika gärna stå hemma bakom logen och rosta bort sa han... Att han var asdryg gjorde ju inte saken bättre men som oplanerad "hämnd" vart han ju rätt blåst på a-traktorn då den aldrig startade för honom... Tack a-traktorn för sympatin!
Senast redigerad av 1 Jimmen, redigerad totalt 0 gånger.