Hmm..... hur göra ??

Här kan vi diskutera allt mellan himmel och jord
Användarvisningsbild
coupesudden
GT-fanatiker

Hmm..... hur göra ??

Inlägg av coupesudden »

Lite sugen på GT coupé.se dekaler och om det finns nån t-shirt att tillgå ??
Vem ska jag prata med då ??

// mvh janne sundin
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker

Inlägg av gt_87 »

gt dekalerna hittar du hos edis. tröjorna gjorde sibbson. fast tror inte det finns fler att få tag i tyvärr
Användarvisningsbild
coupesudden
GT-fanatiker

ok ..

Inlägg av coupesudden »

Ok tackar för det =) synd att man missade tröjjorna ... får vänta tills ni har slitit ut era och haka på nästa omgång då =)) hehe..

// mvh janne sundin
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker

Inlägg av gt_87 »

vasegod. jo skulle vart kul med lång ärmade med *yes*
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Jag hade så att man kunde beställa dekaler på hemsidan tidigare, men jag blev blåst på så många dekaler så jag lackade ur på det... Fattar inte hur folk kan skita i att betala när det handlar om så små pengar som det var. :roll:

Nu kan man enbart köpa dekaler på träffen eller något "sidoevent". Jag lägger ner tillräckligt med tid och pengar på detta så jag orkar inte krabbla med det när det var så mycket strul. Inte ens förskottsinbetalning fungerade bra, för om någon säger att de ska ha dekaler och sedan betalar in två månader senare så blir det inte lätt för mig att reda ut vem det var. Jag har ju en relativt stor dekalrörelse som jag driver på min fritid och där fungerar det kalasbra, så jag kan inte förstå hur det här kunde bli så fel ::

Som sagt, på träffarna är det som gäller *yes*
Jojjan
GT-fanatiker

Inlägg av Jojjan »

Tröjorna kanske man kan rita själv här?
http://www.xpressbox.se
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Då kan ju detta var en bra tråd att föranmäla intresse för dekaler så att du vet hur många du ska ta med dig till träffen!
GT-Bjorn
GT-fanatiker

Inlägg av GT-Bjorn »

mjo, sen om någon som har lite kontakter kunde dra igång en ny tröjjkampanj=) har lyckats klanta bort min.. skulle va skönt att ha både långärmad och t-shirt.. *hehe*
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Jag har slängt ut en krok hos en av mina leverantörer. Återkommer med svar.
Användarvisningsbild
coupesudden
GT-fanatiker

hmm..

Inlägg av coupesudden »

Fick en idé ... ska kolla med våran lokala tröjnisse om man kan göra nått bra pris ... men då måste jag ha logotyperna och vad som ska vara vart ... vem har koll på det ???

// mvh janne sundin
Användarvisningsbild
coupesudden
GT-fanatiker

Inlägg av coupesudden »

Nu har jag kollat upp och det verkar gå att fixa t-shirt med det trycket som var på dom förra för 150 kr /st så vilka e intresserade ???

nått för Edis att ta upp i en undersökningstråd kanske =)

// mvh janne sundin
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Häng kvar lite, jag har lagt ut lite krokar också och det kan bli bra pris. Dom har alla typer av kläder som piketröjor och mekarbyxor också så jag frågade om det. Jag får förmodligen ett svar tills imorgon. Eventuellt så kommer det att stå Grolls på dom också så det kan bli lite reklamrabatt.
Användarvisningsbild
coupesudden
GT-fanatiker

Inlägg av coupesudden »

Ja bara vi får lite snurr på det så löser det sig nog =)

// mvh janne sundin
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

bruzze skrev:Då kan ju detta var en bra tråd att föranmäla intresse för dekaler så att du vet hur många du ska ta med dig till träffen!
Helt sant, det underlättar *yes*
bruzze skrev:Häng kvar lite, jag har lagt ut lite krokar också och det kan bli bra pris. Dom har alla typer av kläder som piketröjor och mekarbyxor också så jag frågade om det. Jag får förmodligen ett svar tills imorgon. Eventuellt så kommer det att stå Grolls på dom också så det kan bli lite reklamrabatt.
Låter helt klart intressant! :D
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Trycket kostar 80kr per plagg. Det är lite knepigt att göra denna logga. Förmodligen för alla smala linjer. Edis fick credd för han tyckte den var snygg! Sen tillkommer plagget. Jag ska åka förbi i eftermiddag och titta och se om jag kan plocka ihop ett kitt med alternativa plagg!

Om vi tycker det är vettigt ska jag klura på hur jag vill göra med distrbution. Det kan vara lite knepigt att få det att rulla smärtfritt ibland.
Användarvisningsbild
coupesudden
GT-fanatiker

Inlägg av coupesudden »

men var det för t-shirt det ?? då blir dom ju dyra ju =//

tänkte jag skulle försöka komma runt 150 ink frakt ...

// mvh janne sundin
Användarvisningsbild
SibbSon
GT-fanatiker

Tröjjor..

Inlägg av SibbSon »

Finns det intresse så kan ja nog kirra så att det finns tröjjor att köpa till träffen! men då tycker jag att det ska gå mer smärtfritt än sist och fler tröjjor tycker jag *yea*
Jag har vektor filerna osv på tröjjorna.. givetvis kan tröjjorna även skickas på posten, men sist så försvann 3-4 av typ 25 tröjjor efter jag postat dem :?
Skicka ett PM till mig om ni inte löser detta själva!
Kommer jue vilja ha en tröjja hur som hellst *yes*
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Inlägg av bruzze »

Jag väntar på svar från min leverantör. Jag kollade på en t-shirt, en luvtröja och ett par arbetsbyxor. Han skulle fixa så bra pris åt oss så knäna blödde. De kläderna jag tittade på var inte den billigaste varianten utan de ska tåla några tvättar. Byxorna var Björnkläder bl.a. Återkommer a.s.a.p. Vad hade ni för tryck sist? Jag har skickat loggan till min leverantör. Har fått den vektoriserad av Edis.
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Det ska vara den nya loggan (se högst upp i forumet).
Skriv svar