bruzze skrev:Himla gött att det är klart frånsett det där med varvningen. Jag kan ringa dig när jag är hos min kompis som är VAG-mek. Han kanske har några tips. Han kan behöva lite hjälp med att blåsa på lite färg på en del delar till Ferrarin så han är nog sugen på lite utbyte av tjänster

tackar så mkt visst är det gött
Bruzze: klar jag kan lacka delar till honom,bor han i linköping?du får höra av dig så fort du ska dit måste få den att gå vettigt lite tråkigt att den låter mer än vad den går.
Edis: tror att alla givare funkar det är om man kan se någon felkod i databoxen isf eller om man är lite haj på hur man kan mäta sig fram
avgas värdena va helt okej på besiktningen vissade 0,4 trodde det skulle va skyhögt när jag plockade bort katten,lamdasensonen fick jag sätta på grenröret
tändningen ligger mellan 12-15
så nu i veckan så måste jag få iordning på inredningen fick bara slänga på det som fanns ser inte så roligt ut på dörrsidorna precis.ska se om det finns några dörrsidor från en nyare audi som man kan göra om så de passar till instrumenpanelen.