Okej! det verkar som det är några sugna på o åka ner till Volvo 240 raggarnas stad, då får vi ju iallafall tillfälle o visa vad det är för märke o sort man ska åka....
Nästa fråga är bara hur omfattande vill ni att ev träff skall vara, ifall vi ska ha en träff i all enkelhet med att bara träffas nånstans i stan o slå ihjäl tiden med bara prat( vilket inte iorförsej inte är svårt när det är GT snack

) el att ni vill ha ett spikat program med aktiviteter som att till exempel att jag pratar med mekonomen om en träff med uppställning på deras plan dom kör nån annons i tidningen om att vi kommer ett ex antal Audi coupér, folk får komma o se på dom, mekonomen får kanske sälja nåt mer än vanligt, o vi kanske kan få mekonomen till att skänka ett antal priser till en tipspromenad el utställningspriser beroende på vad ni känner för. det är väl dom ideerna jag har klurat ut som tänkbara som man skulle kunna bolla vidare med.
så tycker ni att nån av dom här två ideérna var nåt att ha el att ni har nån annan idée så lägg gärna fram dom till mej, så ska jag se vad jag kan göra för att vi kan genomföra det till lyckad träff.
Mvh Frasse!