Nästan så man själv blir lite sugen...

Saknar många delar fortfarande...Totti skrev: joda, la tentan idag å se om jag får min europa diplom som eller hur...
jo övning ger färdighet, jo du måste ha rotgas för att de ska bli bra....det här kommer bli de redigt bra!![]()
långt kvar till uppstart?
Tack Kitty, Vet hur de ärKitty skrev:Ser fint ut det här Slobo, vilket jobb!![]()
Nästan så man själv blir lite sugen...![]()
detta är olje kylaren.blueman83 skrev:Snyggt. Håller tummarna för att det håller tätt.
Ska du köra med elektronisk vattenpump eller STD. pumpen?
Skall snart boka tid för en sfro besiktning då får vi se vad som sägs.Fegis skrev:bilen blir ju bara råare o råare för varje gång man kikar in på tråden.Kommer bilen bli vägreggad när den blir klar eller blir det bara bana?
Den blir reggad som ombygt fordon enligt bosse på sfro.evil.tweety skrev:vad kommer den bli reggad som då? ombyggt fordon eller amatörbyggt? annars börjar den se riktigt fin ut nu syns ju inte att de är plast skärmar. eller så är det bara du som är jävligt duktig på att dölja detbtw hur tänkte du göra med din bromsklocka? tänkte efter som det drivs av vacum och du liksom jag kör ju med turbo. märkte på min gt att det vart tung bromsad när jag körde med den och precis hade gasat och skulle bromsa direkt. kan ju vart min backventil där som strulade.
tanken har slagit mig.. men vill kolla med glasmesteriet innan.Jojjan skrev:Går det inte att först plasta in plåtkanten under framrutan och sedan använda något halvmjukt "fönsterkitt" under gummilisten?
fins bilar som har eletrisk pump tx disel bilar. då de ej kan bygga vacum,evil.tweety skrev:oki tänkte lite gran ang min quattro sen. elektriskvacum pump?hur funkar en sådan? jag har oxå vart inne på en bromsvåg skulle vara kul att testa någon bil med en sådan så man känner hur dom blir. funderade även på bromsbomben från en 200t inklusive allt.men dom säger att dom inte är någe bra.