Du kan ju limma ihop det. Om du tittar på baksidan av glaset så stämmer det överens med vita ringen. Så på med lite valfritt starkt lim och sätt ihop det. Och sätt dit några små pinnar till ringarna så du får en styrning. Eller köp nytt jag hade nog lagat med det är valfritt lycka till
Är det verkligen trasigt? Bilden på glaset är lite otydlig men meningen är ju att man bara trycker dit glaset väl, den runda delen på glaset är ju som ett lock som man sätter fast på spegelmotorn/"burken".
Ska sitta 4 små hakar/snäpp-fästen på "locket/glaset" som håller det på plats.
sleeper skrev:Är det verkligen trasigt? Bilden på glaset är lite otydlig men meningen är ju att man bara trycker dit glaset väl, den runda delen på glaset är ju som ett lock som man sätter fast på spegelmotorn/"burken".
Ska sitta 4 små hakar/snäpp-fästen på "locket/glaset" som håller det på plats.
När jag bytte på min hundra satt det ett sånt du nämnde på förarsidan och ett sånt som Johansson har på högersidan. Man fick använda en skruvmejsel underifrån (genom ett hål i spegelhuset) för att rotera den där vita cirkeln, den låser nämligen fast spegeln i motorn genom att dom fyra öronen blockeras. Hoppas ni förstod :P
Men det ser ju inte ut att vara nåt hål i nederkant på det där spegelhuset