Nosliwes Projekt
Har nu satt i ljudet och provmonterat kickpanelerna, dom ska spacklas och kläs i "skinn".
Det spelar mycket bra
alltid varit nöjd med Infinity.
Gjorde en lite halv ful lösning på diskant monteringen med hehe, ser bättre ut i verkligheten, bilen behöver städas också :rolleyes:

I morgon blir det mer fjädrings tjaffs.
Det spelar mycket bra
Gjorde en lite halv ful lösning på diskant monteringen med hehe, ser bättre ut i verkligheten, bilen behöver städas också :rolleyes:

I morgon blir det mer fjädrings tjaffs.
Är ej nöjd med lacken / grund jobbet, så det kommer inte bli någon klarlack på bilen.
Kommer sätta kapen i bilen i vinter och urquattro bredda den + ny lack hos en lackerare pga att vänster bakskärm är mer eller mindre bara en hög med massa små bucklor pga tidigare ägare som har krockat med den.
Kommer även leta sig inn en snigel under huven.
Dom som kollar på lördag kommer se hur lacken ser ut.
Kommer sätta kapen i bilen i vinter och urquattro bredda den + ny lack hos en lackerare pga att vänster bakskärm är mer eller mindre bara en hög med massa små bucklor pga tidigare ägare som har krockat med den.
Kommer även leta sig inn en snigel under huven.
Dom som kollar på lördag kommer se hur lacken ser ut.
Då var man hem kommen ifrån träffen... och jävlar vilken resa det blev... fick stå och skämmas mer eller mindre dom sista timmarna. Stort tack återigen till er som hjälpte till. Känndes som jag bara stod där när alla flög på bilen, men försökte klämma mig imellan så gott det gick.
Alla bilar som var där var otroligt fina och man blev ju lite avis då min ser ut som den gör.
Tack för en trevlig dag!
Alla bilar som var där var otroligt fina och man blev ju lite avis då min ser ut som den gör.
Tack för en trevlig dag!
Hehe, borde skriva:Nosliwe skrev:jo ska väll försöka komma till nästa år, då med en något bredare bil i bättre skick drivline mässigt.
Vägde bilen igår, 1120kg utan förare och med halv tank. och då har jag ju ljud i som säkert väger nästan 100kg
utan förare, domkraft, verktyg, reservdäck och med halv tank
Sorry, kunde inte låta bli
Nej, domkrafterna är ingen höjdare...
Hade varit fint med ett sådant här kit på bilen:
http://www.raidopower.se/Shop/Page/Art/ ... hp?iId=919
Då behövs "bara" en kompressor
Hade varit fint med ett sådant här kit på bilen:
http://www.raidopower.se/Shop/Page/Art/ ... hp?iId=919
Då behövs "bara" en kompressor
Hittade lite prylar i 80in idag när jag plockade ur den. glömde ta kort på allt men men.
Plasten som sitter innanför handtagen på insidan av dörrarna, repfria och med täck lock.
Askkoppen som sitter på passagerarsidan bak, rep fri, har inte haft någon kopp tidigare, bara fästet.
Rep fria fönster vevar.
2 stycken fräscha fönster hissar till förarsidan, ni som var på träffen hörde ju hur min lät / funkade.
Och en domkraft och varnings triangel.

Ska man bara hitta ett reservhjul och platts för det också då hehe
Plasten som sitter innanför handtagen på insidan av dörrarna, repfria och med täck lock.
Askkoppen som sitter på passagerarsidan bak, rep fri, har inte haft någon kopp tidigare, bara fästet.
Rep fria fönster vevar.
2 stycken fräscha fönster hissar till förarsidan, ni som var på träffen hörde ju hur min lät / funkade.
Och en domkraft och varnings triangel.

Ska man bara hitta ett reservhjul och platts för det också då hehe