Gtdaniel här på forumet hade en bra kontakt i tryckeribranschen och om intresse finns så kanske det finns möjlighet att fixa tröjor.
Vi bör bli 10st och de ska betalas i förskott. Priset blir någonstans runt 120kr/st men så tillkommer det porto och lite annat så räkna med att de skulle kunna kosta mellan 150 och 180kr/st.
Finns det intresse och kan då denna någon av dessa layouter passa?
Bilden ser ut såhär:
Verkar det OK? Eller ska vi ha de utan bilden?
Kul idé!
Vad tror du om att sätta ett större gtcoupe tryck fram? Ungefär i den storleken som du har på ryggen nu. Och sedan det lilla märket uppe vid nacken. Tror att tröjan skulle bli mer "clean" om man körde utan bild. Borde kunna kapa en liten kostnad vid tillverkningen också.
Jag är absolut på och köper en om det blir av.
Det ser så himla konstigt ut att bara ha en stor logga på ryggen. Jag testade det och till slut började jag med att få till en bild...
Vi kanske skulle ha en liten vid halsen och en lika liten på vänster arm. Då sparar vi in en schablonavgift.
Det är kanske bättre att ha en väldigt stilren tröja.
Detta blir nog en livlig diskussion
För tillfället är jag också inne på alternativ 2, både fram o bak!
Det skulle va roligt att ha en liten front fram också, men blir väl mycke eller dyrt med både och...
Hur som helst så är baken viktigast, är ju den allt annat folk känner igen!
2-1 e inte dumt... Men jag tror att texten har mindre chans att "skrynkla" till sig om den e vid axlarna som på 2;an.. Dvs mer lättläst... Annars skulle jag nog också ha röstat 2-1...