Nosliwes Projekt
Polera plexi
Jodå det går att polera plexi finns även något medel som ska vara speciellt för plexi. Men räkna med att tar tid, fast du är ju grym på att polera insug så tålamodet har du ju. Var försiktig bara ,plexi är sprött och framför allt gammal plexi.
Hämtade inredningen idag
så här glad har jag inte varit på väldigt länge!
Får ursäkta röran, ska städa så fort inredningen är på plats. blev en hel del som åkte ur handskfacket bland annat.
Blev lite mycket bilder på samma dock. Men det bjuder jag på

Och som sagt, dom groteska mattorna ska ur, men dom får ligga där och ta skit så länge. Mitt garage består ju normalt sett av stampat jordgolv och blått (mesta dels grått) tak. Blir lite poröst underlag såhär års
Nu syns det nog för första gången varför jag inte är nöjd med lacken... förardörren blev det lite miss på i partytältet...

Får ursäkta röran, ska städa så fort inredningen är på plats. blev en hel del som åkte ur handskfacket bland annat.
Blev lite mycket bilder på samma dock. Men det bjuder jag på

Och som sagt, dom groteska mattorna ska ur, men dom får ligga där och ta skit så länge. Mitt garage består ju normalt sett av stampat jordgolv och blått (mesta dels grått) tak. Blir lite poröst underlag såhär års

Nu syns det nog för första gången varför jag inte är nöjd med lacken... förardörren blev det lite miss på i partytältet...
vad skall du klä med mockan?
Slobodan Kostic,
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
Gl�m ej o r�sta p� denna l�nk.
1986 Audi Quattro Sport: 9.996 @ 142.738 MPH
kostic.nu
-
- GT-fanatiker
allt ser väldigt fräscht ut efter flockningen måste jag säga!Nosliwe skrev:ska sy ny växelspaks och handbroms damaskhade varit gött att klä taket i det också, synd bara att det är sånt krångel o få ner det

angående damasken du tänkte sy. jag köpte en sån här och fick hem den för nån vecka sen. snabb leverans, verkar vara en trevlig kille och allt gick som på räls. fick även bra instruktioner i mailen av honom.
http://www.blocket.se/gavleborg/Vaxelsp ... w=3&last=1
vet inte om det är något av intresse, men damasken jag fick hem såg ut som orginal iaf

MVH Phille
Haha, är det inte så att Blueman känner den säljaren väl?phille_hbg skrev:angående damasken du tänkte sy. jag köpte en sån här och fick hem den för nån vecka sen. snabb leverans, verkar vara en trevlig kille och allt gick som på räls. fick även bra instruktioner i mailen av honom.
vet inte om det är något av intresse, men damasken jag fick hem såg ut som orginal iaf
MVH Phille

-
- GT-fanatiker
jag visste inte om du hade sett den eller inteNosliwe skrev:Nja, har kikat på den, men tror mocka blir snyggare med flocket. Ska köpa en mocka ratt med. Men tack för omtanken

ja, mocka och allt det flockade kommer säkert bli en bättre matchning än skinn och flockat

om blueman känner honom eller inte vet jag inte. var en trevlig kille i vilket fall tyckte jag

MVH Phille
Hehe, jo den gubben känner jag då han är min far.Edis skrev:Haha, är det inte så att Blueman känner den säljaren väl?phille_hbg skrev:angående damasken du tänkte sy. jag köpte en sån här och fick hem den för nån vecka sen. snabb leverans, verkar vara en trevlig kille och allt gick som på räls. fick även bra instruktioner i mailen av honom.
MVH Phille![]()
Har själv damask från honom i både Audi A6an och i GTn.
Han jobbar här http://www.cp-service.se/ om dagarna just nu och hjälper dom.
Har varit i garaget hela helgen. Kom dock lite öl imellan kameran och mig, så inga bilder därifrån. Satt upp lite hyllor och röjt lite + börjat rensa motorrumet.
Fick hem mina damasker idag som morsan har sytt åt mig. Blev bättre än väntat

Anledningen till varför sömmarna är i 2 olika färger, knoppen.
Även lite pga huven på S1orna

Fick hem mina damasker idag som morsan har sytt åt mig. Blev bättre än väntat

Anledningen till varför sömmarna är i 2 olika färger, knoppen.
Även lite pga huven på S1orna