Skulle handlat denna också, men den hade de inte hemma, så jag får vänta lite med den. Jag vill ju inte vänta på att denna ska komma hem innan jag får de andra... http://www.pickabook.co.uk/1861263678.aspx
De drog 1189kr på kortet för de två jag beställde. Hoppas det går snabbt att få hem dem
Fick svar, det tar 3-7 dagar innan pengarna är på plats igen. Fantastiskt med dagens teknik att det går att betala en sak med ett kort på nätet på bråkdelen av en sekund, men det tar 3-7 dagar att göra tvärtom
Fick iallafall mail från England där det står att mina böcker är skickade. Kanske dyker upp redan i veckan
Fick böckerna igår och jag är grymt nöjd. Var verkligen hur detaljerat som helst, bra instruktioner och många bilder.
Kan inte lägga ut några bilder på de nu, för jag har inte fått tillbaka telefonen och bredbandet hemma ännu... Lär dröja... Får småsurfa här lite via jobbet...
Jag har inte hunnit läsa speciellt mycket, men den är riktad mot USA- och Canadabilar så de har bara med KX-motorn (och några svagare). Jag är inte så hemma på beteckningarna och vet inte exakt vad som skiljer mellan HY:n, KX:en och KL:n. Det ser dock rätt likt ut... Men det är ju inte så lätt att avgöra utan att ha skruvat isär dem...
Jag ska kolla upp HC:n ikväll (mitt bredband fungerar inte ännu...).
Rent elektriskt verkar det kanon, det finns med mätpunkter och det står vilka värden man ska få.
Nu kanske jag är ute och cyklar rejält, men är det inte så att en motorbeteckning som innehåller ett X (t.ex. KX) betyder att den motsvarar alla varianter av K(variant)motorn. Alltså inkluderat KL-motorn?
Eller finns det verkligen en KX motor till Audi?
Om mitt resonemang stämmer så borde det finnas med en växellåda i boken som heter HX också. Om nu inte HC-lådan är med ändå?