Hei du,
Nja.. Du e nog den första helnorska användaren vad jag vet
Jag e bara 50/50 jag..
Så jag kan förstå vad du skriver utan problem men jag har mer problem med att svara på samma språk..
Jag är jätteklar for att få min Coupé. Jag har nästan köpt en -87:a från en entusiast, men ägaren bor ungefär 9-10 timmar från mig, så jag måste vänta til han får fiksad en bakbroms, så jag kann köra bilen hem. Man ser inte manga typ 81-Coupé-er på vägorna i Norge. Jag har vel faktiskt sett flera Urquattro-ar (vel, två... ) just här hvor jag bor, enn "vanliga" GT. Hur är det i Sverige?
Ahh, Låter bra de En entusiastbil brukar ju vara välbehållen..
Vi verkar ha ganska många GT´s men även en hel del Urq´s och så..
Nu bor ju jag mitt i skogen jag men jag vet de finns en i min by och en i grannbyn tror jag
Neröver i sverige har jag ingen aning om. Men på Gotland verkar det finnas överallt
hej och välkommen hit. här har du en galen gotläning som är stolt ägare till 3 st gt:s 85:,86: och en 87:a. jo här nere på ön finns det några stycken bilar. vi ska ha träff nu i sommar så skulle vara kul om du kom med. mvh micke
gt_87 skrev:hej och välkommen hit. här har du en galen gotläning som är stolt ägare till 3 st gt:s 85:,86: och en 87:a. jo här nere på ön finns det några stycken bilar. vi ska ha träff nu i sommar så skulle vara kul om du kom med. mvh micke
Aiai, var nånstans får du alla bilarna från? Det hadde varit kul med träff, var brukar dom vara?
Edis skrev:Audi Coupé GT är egentligen den riktiga benämningen enligt försäljningskatalogerna.
Ja, jag har sidar från en originalkatalog hemma på väggen, och i den benämnas dom som Audi Coupé GT och Audi Coupé quattro. Det är va vi kallar dom i Norge.