Jag har habegär

Har hamnar det GT-snacket som inte passar i någon av de andra forumen.
Användarvisningsbild
bruzze
GT-fanatiker

Jag har habegär

Inlägg av bruzze »

Jag vet om en GT Coupé, Tornadoröd med samma front och utseende som min. Det finns en liten skillnad bara. Den är Ur-Quattrobreddad, men inte med UR-quattroskärmarna utan med originalskärmarna och plåtbreddning. D.v.s. den har inte URisens raka skärmkanter utan GTns original. Med UR-Q-breddningen kan ni tänka er vad brutal den ser ut! Jag tror inte att det är en GT Quattro utan en 2WD. Enligt uppgift är den inte till salu. :(

Jag får testa med ett skambud och funkar det inte så ska jag i alla fall försöka tjata med honom till träffen! Vad tycker ni?

/Bruzze
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker

Inlägg av gt_87 »

ok. jo låter grymt. såg för något år sedan en ur quattro replika på blocket. fast var en vanlig gt med bräddarna och gr b vingen. fast den var nog grå om jag inte miss minner mej. jo klart att du ska se om dom säljer kärran annars är det bara att tvinga med den till träffen *yes*
Användarvisningsbild
Edis
Kontakt:

Inlägg av Edis »

Åh, det låter riktigt intressant! Vore kul med bilder!!

Ang. den gråa så vet jag vem som har gjort den, han bodde i Norrköping och var en riktig GT-fanatiker. Han hade en massa delar när jag var där 2002... Jag köpte Ferritasystemet av honom. Jag såg också den annonsen, men den såg lite risig ut har jag för mig...
Användarvisningsbild
gt_87
GT-fanatiker

Inlägg av gt_87 »

aha jo har för mej det med. har inte sett något av den sen dess tex på blocket elller att någon här på forumet äger den.
Användarvisningsbild
Simpa
GT-fanatiker

Inlägg av Simpa »

I veckan såg en nedgången GT när jag va på promenad (den första GT´n jag sett, förutom min egen här i stockholm). Va HELT säker på att den var på väg till skroten, ringde och sa att jag ville ha den, men icke...den skulle rustas upp. Vilket är kul, men den skulle vara perfekt, för MIG, att rusta upp... :( Tipsade om forumet, så han reggar sig förhoppningsvis snart.
Skriv svar