Edis jag hoppas att du tar med dej en hel drös med såna GTCoupe.se-dekaler i olika storlekar så man kan köpa av dej på plats, skulle vara super Nu är det inte många veckor kvar
-Audi 80 Quattro V6 -94 -Audi 80 Quatrro -86 -Audi 80 Quattro -85
Det verkar ok, men luktar mögel.
(enligt min mor som var med och kollade på tältet vid bågskytte klubben).
Så frågan är nu:
Ska vi köra på militärtältet eller
ska var och en kolla på alternativa övernattnings möjligheter, jag har i annat fall tillgång till ett nytt 6 manna tält. ( 3 st sovdelar).
Som jag kan låna ut!
Hej på er!
Jag är nybörjare, men vi provar så går det säkert bra;)
Jag är ägare till en GT -86 och skulle mer än gärna deltaga i träffen i sommar... Är det inte här man anmäler sig...?
Viktor skrev:Hej på er!
Jag är nybörjare, men vi provar så går det säkert bra;)
Jag är ägare till en GT -86 och skulle mer än gärna deltaga i träffen i sommar... Är det inte här man anmäler sig...?
Enligt tips från polaren så ska scoutgården gå att hyra för en billig penning. Den ligger tydligen centralt i Vadstena. Jag har inte fått någon kontaktperson än.
jo det va väl på tal här tidigare också.. jag tycker att det kunde va lite skoj att bara ta en tripp över dit med alla coupéer och glida in på parkeringen det är ju trotsallt inte långt att åka
-Audi 80 Quattro V6 -94 -Audi 80 Quatrro -86 -Audi 80 Quattro -85
Låter kul. Tyvärr är mantorps parkering så jäkla off från själva området. Det är ju ok om man ska dit och gå in. Då skulle det vara cool att parkera upp dom på parkeringen i spikrak rad.
En annan idé: Det snackades om bankörning men vissa (inklusive jag) var rädda för ajaj-konsekvenserna om gränsen passeras. Vad säger ni om att dra in till Linköping eller Motala och ta ett GT-Forum Grand Prix i gokart som en del i träffen? STCC-Mattias Anderssons inomhusbana i Linköping är helt OK och utomhusbanan på Linköpings motorstadion Sviestad är en riktig bana och helt underbar. Motala är smal och knixig men skön på sitt sätt. Jag kan ordna bokningen om det är intressant.
Åker vi till LKPG kan det ju arrangeras ihop med titten på MTM-Sport-Ur-Quattron om ägaren har tid.
Gocart e sjukt kul....jag e med på det.
Har dykt upp ett litet problem för mig dock. Blev opererad i knät i veckan och kommer hoppa på kryckor längre än vad jag räknat med från början så mitt deltagande i träffen blev en aning tveksamt helt plötsligt. Men jag ska försöka övertyga läkaren innan dess. För till träffen måste man ju